Jestem tutaj

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Powrót


Kochani
Zawieszenie bloga nie polegało na to że 'wyrzucam' blog z przypiętych zakładek i nawet nie zwracam na niego uwagi. Byliście ze mną przez cały ten czas.
Czasem gdy dawałam radę pisałam chociaż zdanie do was.
Przez ten czas powstała notka, bardziej z potrzeby pisania:) Nawet pisanie do kopii roboczych było silniejsze xD Teraz tylko czeka na zdjęcia na które miałam mniej czasu
Nie zniknęłam całkowicie, czasem wpadałam do Was na moim Fan Page lub Twitter :)
Tak może jeszcze nie do końca regularnie ale powróciłam do żywych do Was :) :)

Całuje
kruszynkaaa91:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia