Jestem tutaj

piątek, 7 marca 2014

Co sądzicie

o prowadzeniu bloga? Nie chodzi mi w tym momencie o mojego
Oczywiście każde porady i uwagi na temat moje też możecie pisać:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogólnie, co skłoniło Was do założenia bloga?
Co dla Was oznacza prowadzenie bloga?
Co sprawia że czytacie blogi(ogólnie)?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Domyślam się że pewnie część z marszu potrafi odpowiedzieć na te pytania
Część się zastanawia czy pytania są podchwytliwe
A jeszcze inna część się zastanawia o co mi chodzi 

Już wyjaśniam o co mi chodzi:)
Pytania nie są na pewno podchwytliwe, nie ma w nich 'drugiego dna'
jestem ciekawa Waszego zdania/Waszych odpowiedzi
A to wszystko ma po prostu związek z tym że pewnymi osobami XY
zastanawiają się czy nie usunąć bloga ponieważ:
- nie mają kolejnych obserwatorów
- ich statystyki odwiedzin nie wzrastają aż tak bardzo jakby chcieli
I tu się sama zaczęłam zastanawiać co innych skłoniło 
do założenia bloga i co jest dla nich ważne...
Każdy widzi że
prowadzę bloga od ponad pół roku
mam zero obserwatorów
łącznie przez ten czas odwiedzało mnie 3 tysiące razy
ilość dodanych komentarzy można policzyć na jednej ręce

Idąc tokiem rozumowania XY można by się zastanawiać po co
jeszcze prowadzę bloga? Odpowiedz jest prosta:
Chce, lubię to co robię, 
jednak nie ja nabiłam sobie sama statystykę do 3tysięcy 
ktoś musiał przeczytać to co pisze czyli warto dalej prowadzić 

Zastanawiam się czy tylko dla mnie obserwatorzy nie są (aż) tak ważni
W końcu nie każdy gdzie wejdzie na jakiś post na blogu
od razu daje go do obserwowanych...
Prowadzenie bloga jest czymś co się lubi, ma się na niego pomysł.
To nie powinno wyglądać w stylu
'No dobra dodam jakiś post od nie chcenie bo muszę'
Dobra to tylko moja zdanie
każdy może uważać coś innego... :)

Jeśli macie jakieś porady/uwagi dotyczące mojego bloga
to piszcie naprawdę z chęcią poczytam :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia