Jestem tutaj

sobota, 21 września 2013

Top 10 today :)

Pisałam Wam kiedyś że napisze moją playlistę przy której najlepiej się relaksuje:)
Poniżej znajdziecie top 10 które mi umilają dzisiejszy dzień :)
Dwie pierwsze piosenki są ze mną od dłuższego czasu i nigdy mi się nie znudzą:)

 1. Kase and Wrethov - One life 
Ta piosenka
wydaje mi się taka życiowa w końcu  
Mamy jedno życie i sami decydujemy jaką drogą pójdziemy

2. Wrethov - Runaway 

3. Lemon - Dewiat
 
4. Lemon - Napraw

5. Selena Gomez - Come & get it
 taka w stylu filmów bollywood'u :)

6. Selena Gomez - Slow down
 
7. Demi Lovato - Heart by heart 
ta piosenka spodobała mi się na z filmie
"Dary Anioła: Miasto kości"

8. Demi Lovato  - Heart Attack

9. Selena Gomez - Tell me something I don't know

I na koniec 
10. Exaited - Daj daj daj

Napiszcie w komentarzu jakie Wy lubicie słuchać piosenki:)
Pozdrawiam miłego sobotniego popołudnia:)
kruszynka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia