Jestem tutaj

wtorek, 24 marca 2020

BANDI ANTI DRY nawilżająco-naprawczy krem-maska pod oczy




Nie spotkałam jeszcze krem pod oczy który spełniłby moje oczekiwania. To nie jest tak że nie używam kremów regularnie czy oczekuje efektu jak od żelazka i zero cieni.
Zaniedbanie nie zniknie od tak czy nie da się oszukać genów lecz jednak można czegoś wymagać.



Od kremu pod oczy oczekuje nawilżenia ( mocnego ), działa przeciwzmarszczkowego ( jeśli po taki akurat sięgam ) i redukcji cieni w granicach rozsądku ( jeśli po taki akurat sięgam ). 
Musi  zdać sobie sprawę że nie można oczekiwać od kremu nawilżającego spłycenia zmarszczek itp.

Od producenta:

„Bandi Anti Dry nawilżająco-naprawczy krem-maska pod oczy bogaty, silnie nawilżający krem-maska na skórę pod oczami. Przywraca, wyrównuje i utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry. Wygładza, rozświetla i redukuje zmarszczki spowodowane przesuszeniem. 
Składniki aktywne: ektoina, gliceryna, kwas hialuronowy, masło shea, olej buriti, olej kokosowy, witamina a, witamina e’.

Tyle od producenta a jak jest naprawdę. 
Pojęcie krem maska kojarzy mi się z czymś gęstszym z dużą ilości dobrym, mocno działających składników.
W tym przypadku głównymi składnikami są ektoina ( Ectoin ) i olej kokosowy ( Cocos Nucifera Oil ). Ektoina jest to substancja produkowana naturalnie przez bakterie żyjące w skrajnie trudnych warunkach klimatycznych, chroni skórę nie tylko przez nadmierną utratą wody. Działając na poziomie komórkowym stabilizuje błonę komórkową oraz strukturę makrocząsteczek, jest antyoksydantem a także chroni DNA przed uszkodzeniami.
W składzie jest na 11 ( wysoko ) miejscu a olej kokosowy mamy 9 ( wysoko ) w składzie INCI


Przed nimi znajdziemy emolienty takie jak Hydrogenated Polydecene, Ethylhexyl Palmitate. 
Krem na gęstą konsystencję, delikatnie tłusty tego można było się spodziewać na noc powinien być idealny. 



Po dwóch tygodniach stosowania nie miałam już pół opakowania a skóra pod oczami wyglądała tak samo. Fajnie nie pogorszyła się lecz jednak mogłam się spodziewać jednak że nawilży i odżywi, makijaż będzie wyglądał lepiej. Robi dokładnie co krem Nacomi czy maść z witaminą A.
Jednym słowem krem nie zaszkodził ani też nie polepszył stanu skóry. Przyznaje diabelstwo jest mega nie wydajne. Mam mieszane uczucia co do niego na prawdę mogę go z czystym sumieniem polecić lecz przeszłam przez tyle kremów z wyższej niższej półki i wiem czego oczekuje od kremu. Bandi andi Dry nawilżająco-naprawczy krem-maska pod oczy jest dobrym kremem lecz znam inne które lepie wpasowują się w moje potrzeby, potrzeby mojej skóry.

1 komentarz:

  1. Tak jak piszesz - produkt bardzo niewydajny i nie jest warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia