Jestem tutaj

sobota, 18 listopada 2017

DOUGLAS OPENBOX





Świeżo po powrocie, może nie z naładowymi bateriami ale szczęśliwa już wróciłam.
Chce Wam jedna szczególną rzecz pokazać. Będąc w Perfumerii Douglas trafiłam na fantastyczny zestaw.
Sama widziałam ten zestaw tylko przed chwile w sklepie aż do dzisiaj gdy wspólnie będzie rozpakowywać.








Cudowne czarne etui z lustrem LED




A w środki oczywiście miejsce aby włożyć pędzle



Lustro posiada trzy regulacje światła




Zestaw zawiera oczywiście 5 pędzli w wersji podróżnej marki Douglas



A tak wygląda całość





Dla mnie zestaw super, zobaczymy jak pędzle będą się sprawdzać ale na razie pierwsze wrażenie jest super

Jak się Wam podoba? :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. i bardzo miłe w dotyku mam nadzieje że to będzie początek pięknej miłość ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia