Jestem tutaj

wtorek, 28 marca 2017

Duży HAUL kosmetyczny || BIG COSMETICS HAUL

Oj dawno nie było u mnie HAUL kosmetycznego a sporo się tego nazbierało i to w krótkim czasie.
Osobno pojawił się post o kosmetykach z Sephory TUTAJ 
Nie ma chyba lepszego post na powrót niż kosmetyki, od kosmetyków w końcu zaczęła się moja przygoda :)
Widzieliście post i filmik KLIK ? Jak się Wam podoba ja + kamera :D


Co dziwne sporo rzeczy do włosów się znalazło a nie tak jak zawsze kolorówki.
Ha i tu Was zadziwię nic nie kupiłam na promocji  1+1 w Rossmannie (na szampony, odżywki, perfumy, dezodoranty itp)

Elseve Magiczna Moc Glinki  suchy szampon


Syoss Ceramide Anti-Breakage maska do włosów
Jedną dostałam gratis



Gliss Kur Million Gloss maseczka dni połysku





Aussie Miracle Moist Shampoo szampon do włosów 
Aussie Miracle Hair Insurance odżywka 
Ten 'kangur' ma naprawdę świetne produkty i ten zapach gumy balonowej


Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil szampon 
Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil odżywka
Ciekawość wzięła górę 


Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment odżywka


Pantene pro-V odżywka w piance pod prysznic Aqua light 
Jedna z najlepszym odżywek 



Prosalon Spray Mask 12 in 1 odżywka/maska


Ziaja Cupuaqy krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco - wygładzający do ciała


Fa żel pod prysznic


Fa Luxurious Moments mydło
 

Colgate Plax cool mint płyn do pukania ust
Szczoteczka gratis



Biała Perła jutro impreza! System wybielający
To zabawne ale już próbuje wybielić zęby na ślub (taaa a on za rok)



Adidas born original 
Z myślą o Moim



Maybelline Fit Me! Matte + Poreless Normal to dry 115
Czytałam o nim dobre opinie a że złapałam go na promocji za ok 16zł to nawet jest będzie klapa to nie będzie wielkiej straty



Dr Irena Eris Cleanology płyn micelarny do Demakijażu Twarzy i Oczu
L'Oreal Paris oczyszczający płyn micelarny skóra sucha i wrażliwa


Soraya Ultra Pure skuteczny demakijaż delikatny płyn micelarny


Soraya aquacell cera sucha i bardzo sucha intensywnie nawilżająca maseczka do twarzy


Bielenda Carbo Detox Oczyszczająca maska węglowa cera dojrzała / sucha i wrażliwa


Jedyny komentarza - a miałam już nic nie kupować :D Ale dziękuje za szwagierkę przynajmniej na pół robimy zakupy :D 
A Wy co upolowaliście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia