Jestem tutaj

środa, 18 stycznia 2017

New Beauty Products: Styczeń 2017


Już w sierpniu zrobiłam podejście do nowej serii "New Beauty Products" co oczywiście nie do końca mi wyszło bo szczerze zamotałam się w tym wszystkim. Lecz teraz przyszedł czas na reaktywację serii.
Posty z tej serii będą się ukazywać na początku miesiąca i będę pokazywać nowości które mam zamiar testować w danym miesiącu. Chce Wam też w miarę na bieżąco pokazywać co w pielęgnacji czy też w makijażu się u mnie zmienia.


Ten post jest z lekkim poślizgiem ale kolejne będą na pewno na początku miesiąca i tak planuje je co dwa / trzy miesiące zobaczę ile tych nowości mi się zbierze, chociaż po świętach jest tego mega dużo. O tym co mniej więcej dostałam na święta pisałam TUTAJ
Dajcie mi znać w komentarzu co myślicie o takiej serii :) I jak Wam przypadła do gusty :)

Nie przedłużając zaczynam :)
Na Instagramie pokazywałam Wam nowy podkład z Sephory 10HR wear perfection foundation clair light 22 natural. Z tym podkładem już są przeboje bo wydaje mi się że kolor jest za ciemny o jeden odcień. Tak to jest jak się dobiera kolor w centrum handlowym w którym światło jest 'zabójcze'




Kolejna rzecz z Sephory to Outrageous curl dramatic and curve maskara ultra balck. Nie mogłam się doczekać kiedy zacznę ją testować z racji jej przedziwnej szczoteczki. Ale Konsultantka ją zachwalała, nie wiem czy na serio czy to jej praca ale się skusiłam



Nietuczące czekolady to jest to co każda z kobiet lub większość uwielbia więc i jak się chce bliżej zapoznać z I HEART MAKEUP od MUR pink choco i Chocolate Vice




W sumie bardziej pod koniec grudnia zaczęłam używać AA oil infusion avocado babassu oil żel micelarny do demakijażu więc już jakieś zdanie sobie o nim wyrobiłam. Przez styczeń będę go nadal używać i zobaczymy jak się sprawdzi przy dłuższym stosowaniu.


Z MAC cosmetics zakupiłam ostatnio płyn do czyszczenia pędzli więc i on poszedł w ruch. Muszę się przekonać czy taki płyn był mi w ogóle potrzebny czy to znów mój wymysł.


Tak wyglądają produkty które przejdą srogie testy w styczniu :D 


Znacie któryś z produktów? :)
 *post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia