Jestem tutaj

środa, 11 stycznia 2017

HAUL prezentowy

Powoli już opadła ekscytacja świąteczna i można wrócić do 'normy' ale zanim znów zaproszę Was na kosmetyczne posty. W sumie to poniekąd też będzie jeszcze świąteczno - kosmetyczny post. Chce Wam pokazać z grubsza o co się wzbogaciłam a mianowicie jakie ciekawe kosmetyki i nie tylko przybyły mi po świętach. Czyli jednym słowem co znalazłam pod choinką. Wiecie że u mnie raczej idzie się żeby było jak najwięcej paczek do rozpakowania więc nawet doszło już do tego każdą odżywkę lakier itp pakujemy osobno :D
Nie pokaże Wam każdego zestawu kosmetyków osobno bo to jednak był by bardzooo długi post lecz na pewno skupię się na tych najciekawszych.


Zacznę od prezentu marzeń. Nigdy nie wyobrażałam sobie że będę je miała. Zawsze zostawały w sferze marzeń a teraz je mam. Wiecie doskonale że pędzle z HAKURO czy ZOEVA były moim marzeniem lecz nie mogłam wybrać które dokładnie bym chciała bo cały zestaw to był dużo. A jednak za sprawą mojego Narzeczonego dream come true <3

Zestaw pochodzi ze sklepu cocolita.pl plusa jeden był kupiony osobno

Link do całego zestawu TUTAJ - już niedostępny

Od góry:

Od góry:

 


Jako fanka Starbucksa nie mogłam przejść obojętnie obok cudownych kubków i nie szło tego nie zauważyć więc i prezent był trafiony





Nietucząca czekolada to chyba marzenie każdej z nas.
I siostra i szwagierka wiedzą jak uwielbiam czekoladę i kosmetyki więc paletka MUR I Heart Makeup choco były strzałem w 10!
Cudowne kolory, pigmentacja i desing <3





Pomysł mamy na kosmetyki pod choinkę był znakomity.
W końcu tusze i podkłady to jest to co używam dzień w dzień.
Sephora Outrageous Curl Mascara Ultra Black
Sephora podkład kryjący 22natural



Ogólnie to mój już drugi taki kuferek. Kosmetyki tak jak poprzednio pójdą w świat ponieważ nie moje kolory ale pomysł samego kuferka był dobry. Tata wie że potrzebuje takie dupereli do przechowywania chociażby lakierów.




Oczywiście zestawy kosmetyków również znalazłam pod choinką
To Wam muszę powiedzieć. Szwagierka jak to powiedziała to myślałam że padnę ze śmiechu. O to tą puszeczkę kupiła dla mnie z myślą o przechowywaniu lakierów do paznokci. Widzicie nawet ona już wie na jakim punkcie mam świra



Dove 

Odżywczy żel pod prysznic Deeply Nourishing Nutriummoisture
Dezodorant Original 
Mleczko do ciała Deep Care
Szampon do włosów Intensive Repair


Nivea 

Creme care żel
szampon Repair
Mleczko do ciała odżywcze
Dezodorant Protect & Care 


Vaseline 

Balsam do ciała Intensive care essenctial healing
Wazelina


 C-THRU Black Beauty

Żel pod prysznic
Zapach w atomizerze



Adidas Get Ready!

Żel pod prysznic
Zapach w atomizerze

Czym Wy zostaliście obdarowani? :) Pochwalcie się :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia