Jestem tutaj

czwartek, 22 grudnia 2016

#9 BLOGMAS - Pakowanie prezentów || Gifts packaging

Jak tam wasze nastroje przed  świąteczne? U mnie przyznaje kiepsko. 10h w pracy przed świętami jestem meczące ale widać przynajmniej ile osób tak na prawdę robi prezenty/zakupy na ostatni moment. Samej zostały mi jeszcze 3 prezenty do kupienia ale mam wytłumaczenie trudno coś zrobić od razu wychodząc z domu 8:30 a wracając o 22. 

Dzisiaj postanowiłam się ogarnąć i przykładnie wstałam o 4 i miałam 4h na ogarniecie. Udało mi się popakować wszystkie prezenty, których w poniedziałek nie udało mi się spakować, umyć włosy wiec jestem z siebie dosyć zadowolona.

 Trochę miałam prezentów do spakowania ale czego się nie robi dla rodziny

Dla przyszłej szwagierki wymyśliłam kosmetyki do pielęgnacji oraz

Zestaw kosmetyków wraz z kosmetyczką Ewa Shmit



Przyszywanej drugiej szwagierce wymyśliłam podobnie tylko mniejsza wersja



Dla Taty postawiłyśmy na coś z elektroniki - maszynka Philips 



Siostra też zasłużyła na trochę kolorówki

Biżuteria zawsze na TOP'ie



Gotowe zestawy również bywają dobrym pomysłem np. dla mamy

Dobre dermokosmetyki dla mamy 


Czasem i sobie trzeba sprawić prezent

hjhjjh

jlkjk

Jak to u Was jest robicie sobie kilkanaście drobnych  prezentów czy 1/2 duże? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia