Jestem tutaj

wtorek, 1 listopada 2016

Zakupy w Posnani

Wybaczcie że z lekkim poślizgiem ale już są zdobycze :)
Ostatnio o Poznaniu zrobiło się hucznie a to za sprawą nowej galerii. Na co enta galeria w Poznaniu to ja nie wiem gdzie OBOK stoi dosyć duża ale nie komentuje tego nawet.
Tak więc 19.10 nastąpiło huczne (i to dosłownie) galerii Posnania (jakby co to mamy tutaj taki klub sportowy Posnania i chyba stąd nazwa)
Wyglądu galerii i kogo zaprosili nie będę komentować i tej całej otoczki wokół niej to już tym bardziej. Dla ciekawskich Eva Longoria zjawiła się (sorry ale że jej się chciało) w kolejnych dniach była podobno Marta Wierzbicka Eksluzywny Menel i Hyży. Czy Jessica Mercedes i Iza Miko się zjawiła to nie wiem.



Galeria jak galeria ale ta to dopiero jest gigant jakby w Poznaniu było za mało galerii xD Chociaż jak widzicie za samą galerią nie przepadam to sklepy które się tak otworzyły zawładnęły moim sercem i portfelem :D No może nie wszystkie ale jest 4 takie które były na mojej liście. Mam namyśli tutaj cudowny NYX do którego była mega długa kolejna aby wejść ale warto było czekać :) Kiehl's w którym mogłabym spędzić godziny ze względu na cudownych pracowników, drugi MAC cosmetics w Poznaniu to szczy marzeń. Nie mogę zapomnieć o The Body Shop do którego również weszłam.

Koniec nudzenia czas pokazać Wam do jakich sklepów weszłam i co udało mi się kupić.

Super - Pharm szczerze skusiła mnie tylko 20% zniżka

Essence get BIG lashes - szwargierka chciała
cena 7,99zł/szt

Plus dla Super-Pharm tak zabezpieczone były wszystkie tusze

Essence eyeshadow bush - mam słabość do pędzli chyba już o tym wiecie
cena 4,49zł


Dodatkowo dostałam dwie próbki


Hebe 

Aussie Miracle Moist szampon + gratis suchy szampon Miracle dry
cena 16,99zł


Yves Roche

Hydra Vera żel do mycia twarzy + puder peelingujący 
cena zestaw 35zł

Pomadka ochronna z olejem Macadamia



Kiehl's 

Tonik do twarzy
cena 40zł

Do przetestowania dostałam
Krem do twarzy

  
Szampon do włosów

do mycia twarzy 


Cudowny Midnight, Daily Revining oraz krem pod oczy


The Body Shop - promocja 2 + 2 gratis

Żel antybakteryjny do rąk mango i satsuma
cena 11zł /szt

Krem do rak grapefruit
cena 22zł


Żel pod prysznic satsuma 
cena 11zł


W gratisie dostałam 
Masło do ciała satsuma


NYX 

Pomadka cena 18zł/szt
Baby pink 592 oraz 632







Gdybym mogła to NYX i Kiehl's bym cały wykupiła
Macie jakieś swoje sprawdzone produkty z tych sklepów które są godne uwagi? :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) suchy szampon Aussie jest bardzo dobry i ma przepiękny zapach.
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne ale nigdy jeszcze nie miałam suchego szamponu :D Zapach przyznaje ma przepiękny :)
      Na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy:)
    Ja muszę się przejechać do tej galerii, bo mam blisko, ale jakoś brakuje mi czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam najlepiej pójść rano nie ma ludzi przynajmniej :) Koniecznie jak będziesz zajrzyj do Kiehl's i NYX :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie byłam w Posnani, ale muszę się wybrać zwłaszcza do NYX! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia