Jestem tutaj

czwartek, 8 września 2016

6 wyzwanie z TrustedCosmetics

OMG Kochani to już 6 wyzwanie!
Super się bawię przy tych wyzwaniach a i przez ten czas poznałam na prawdę super osoby z którymi dzielimy tą samą pasję - blog.
Skoro to już 6 część to przyszedł czas na kosmetyki do pielęgnacji stóp i dłoni. W razie pytań odsyłam do artykułu TUTAJ

Hmm w tej kategorii mam chyba najmniej z możliwych kosmetyków. Do dłoni znajdę pewnie max 5 za to do stóp to 'aż' jeden.

Pielęgnacja stóp jest ważna w końcu one znoszą każdy krok i same nie raz pewnie tak miałyście że była uroczystość założyłyście mega ładne szpilki ale to paru godzinach marzyłyście tylko aby je zdjąć a na następny dzień nie było mowy aby je ponownie założyć. Przyznaje ja mam tak co najmniej raz w tygodniu. Mogę nosić obcasy nie ma sprawy bo nie raz przetańczyłam całe wesele na obcasach a potem mogłam w nich jeszcze chodzić na następny dzień ale za to baleriny to masakra u mnie.
Jak zauważyłyście noszę albo obcasy albo adidasy (pomijając zimie gdzie kozaki wiodą prym) lecz na pewno nie jestem stworzona do noszenia balerin. To jest ten typ obuwia od którego trzymałam się z daleka lecz do czasu. Obecnie moja praca wymaga ode mnie nosze takowego obuwia. Odcinki pęcherze to zmora ale co poradzić.
Uważam że każda pielęgnacja czy twarzy czy ciała to swoiste wyrobie sobie nawyku bez któego później nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. To jest jak z makijażem niektóre kobiety się malują bo 'to' weszło  im w nawyk i nie wyobrażają sobie nie malować się - kto należy do tego grona ręka do góry - oczywiście podnoszę obie
Nie wyrobiłam sobie jeszcze nawyku pielęgnacji stóp. Nie zobaczycie tu kilkunastu kosmetyków lecz jeden za to na pewno możecie mi z komentarzu zostać produkty do stóp które polecacie lub linki do Waszych postów :)

Eveline cosmetics Extra Soft 15%UREA Zmiękczający krem do stóp na pękające pięty SOS

Tak mówiłam w całej gromadzie kosmetyków mam tylko jeden krem do stóp. Raczej nie mam porównania ale z tego kremu jestem jak najbardziej zadowolona. Po nocy z kremem i skarpetkach moje stopy były nawilżone, gładkie, przyjemne w dotyku i wypoczęte. Więc swoje zadanie spełnił a na tym mi zależy.

Krem najlepiej aplikuje mi się na noc ale żeby nie ubrudzić pościeli z pomocą przyszedł mi Rossmann a raczej skarpetki BeBeauty


No i czas na dłonie.

Tutaj już mam większą gamę kosmetyków a także jedno akcesorium ale o tym to za chwilę.
Mamy do wyboru mnóstwo produktów do pielęgnacji dłoni a ja mam ich niewielką część.


Typowo nie stosuje specjalnych peelingów do dłoni, fakt mam jeden Eveline cosmetics Młode dłonie nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1. Jest dobry nie przeczę, na pewno bardzo drobnoziarnisty ponieważ jednak dłonie nie potrzebują typowego zdzieraka jak reszta ciała.
Gdy już moje dłonie potrzebują peelingu to biorę po prostu zwykły takie do ciała. Jednak ten jest bardzo dobry a zapach wanilii jeszcze bardziej przekonuje do produktu. Mimo że producent wprost nie napisał w składzie wysoko jest mocznik a po niżej masło shea i ekstrakt z wanilii.

Regenerum regeneracyjne serum do rąk

Serum dostałam w którymś box, sceptycznie podchodzę do całej marki Regenerum nie wiem czemu. Nie mówię że mają złe kosmetyki do mnie jednak nie przemawiają. Z tym serum jest tak samo. Jak już mówiłam zapach ma dla mnie duże znaczenie w kosmetykach a to nie pachnie jakoś ŁAŁ. Również po nałożeniu nie poczułam aby po jego stosowaniu skóra była mniej spierzchnięta z przebarwieniami nie poradził sobie.
Używam go raczej jako dodatek do kremów (co można zobaczyć pod koniec postu) niż jakiś dobrze działający produkt.

Ziaja zimowy krem do rąk łagodzący świąteczne aromaty czekolada - pomarańcza

Tej edycji chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, zachwycający zapach który mówi 'kup mnie kup mnie' no i z tego powodu kupiłam ten krem. Uwielbiam zapach czekolady i pomarańczy, jest oszałamiający. Efekt nawilżenia zawdzięcza parafinie wysoko w składzie ale akurat zimową porą powłoka ochronna nasze dłonie również przez czynnikami zewnętrznymi. Nawilża a zapach przywołuje świąteczną atmosferę.


Dwa kremy od AA ciało wrażliwe nawilżający krem do rąk i paznokci głębia oceanu oraz oil essence krem do rąk intensywnie odżywiający argan tsubaki oil.
AA jest moją ulubioną marką, na żadnym kosmetyku się nie zawiodłam. Z tymi kremami jest podobnie, ładnie pachną (chociaż za zapachem arganu nie do końca przepadam) nawilżają, odżywiają, wygładzają, sprawiają że dłonie są miekkie i przyjemne w dotyku.
W składzie tego drogiego znajduje się mocznik który dostatecznie nawilża.



Jeśli chodzi o pielęgnację dłoni bardzo lubię jeszcze jedną rzecz - rękawiczki bawełniane BeBeauty. Są świetne, z reguły gdy przychodzi weekend lubię nałożyć sobie grubą warstwę kremu po czym zakładam rękawiczki aby nie upaćkać wszystkiego wokół.

Mniej więcej taka warstwę kremu nakładam :D


Dwa następny produkty bardziej powinny pójść w kategorię "pielęgnacja paznokci" ale chciałam pokazać co używam

Cudowna odżywka do paznokci Bielenda CC Magic Nail Power extreme 10w1. Najlepsza odżywka EVER, bez obrazu ale dla mnie dużo lepsza niż ta słynna z Eveline cosmetics 8w1. Można ją używać samodzielnie lub jako bazę czego nie można robić z Eveline (bo ta druga zawiera Formaldehyd)


Lovely Nail Care Cuticle Care Pen preparat do usuwania skórek z ekstraktem z aloesu i olej krokosza z aplikatorem masującym.

Chyba nie do końca wiem jak tego używać albo druga opcja nie do końca się u mnie sprawdza. Jakoś nie pomaga w usuwaniu skórek. Może ja coś źle robię ale i tak przy każdym manikiurze go używam a robię go bardzo często.


Pochwalcie się swoimi produktami do stóp i dłoni :) Znacie jakie dobre preparat do usuwania skórek oprócz SH :)

6 komentarzy:

  1. O widze że mamy te same kremiki z AA , super sa ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/czy-wiedzieliscie-ze-co-trzecia-polka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe propozycje ;-)
    do skórek polecam niebieski żel z revlonu - radzi sobie ekspresowo ;)

    zapraszam do siebie na mały konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno sprawdzę ten żel :)
      Wpadnę do Ciebie na pewno :)

      Usuń
  3. Ja z kolei krem Regenerum chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawełniane skarpetki i rękawiczki to mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia