Jestem tutaj

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Bielenda, CC Magic Nails multifunkcyjna odżywka-serum do paznokci, Power Extreme 10w1

W końcu prawie dokładnie po ponad roku testów przychodzę do Was z recenzją odżywki do paznokci.Jak wiecie nie mam problemów z paznokciami i odżywka to u mnie rzadkość, prawie w ogóle takiej rzeczy nie używam.
Ostatnio po strips od Sally Hansen o których mówiłam TUTAJ tak sobie zniszczyłam płytkę paznokcia aż sięgnęłam po odżywkę.
Używałam kiedyś parę razy tej z Eveline odżywka wzmacniająca paznokcie z diamentami ale średnio przypadła mi do gustu i nie podzielam zachwytów nad nią.
Przy okazji pisania tego postu zrobiłam sobie tydzień w odżywką - akcja regeneracja
Odżywkę kupując mamy ją w kartonik - moją to uchroniło przed zbiciem podczas upadku
10 funkcji w 1 odżywce


Odżywka jest półprzezroczysta lekko się mieni ale to dodaje je uroku.

Jak widać odżywka jest jedynie lekko widoczna na paznokciach.




Używałam jej przed tydzień dzień w dzień, zauważyłam już po dniu wyraźne poprawienie stanu płytki. Po tygodniu stosowania płytka wróciła do swojego stanu. Wcześniej od czasu do czasu używałam jej. jako bazy pod lakier.

Jest cudowna -  mój #1
 
Dobrą okazją do jej zakupu będzie promocja w Rossmannie chociaż jej cena regularna to 12zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia