Jestem tutaj

czwartek, 4 lutego 2016

Wibo Extreme NAILS nr 537

Ostatnio pokazywałam mam moje weekendowe mani. 
W końcu wzięłam się za testowanie nowych lakierów :)
Wibo Extreme NAILS nr 537  
 
 Lakier dostępny w szafie Wibo w  Rossmannie i na str wibo.pl
 Kolorek ładny, dwie warstwy dokładnie pokrywa paznokieć, jedna grubsza też by wystarczyła ale jednak ja wole dwie cienkie. 
Lakier utrzymuje się do 5 dni, zmywa się bardzo łatwo (użyłam zmywacza Isana zielona wersja) 

Tak się prezentuje lakier

Do zdobienia użyłam:
Sally Hansen Xtreme wear 295 pixel perfect
Sally Hansen Fuzzy Coat 400 tight knit
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia