Jestem tutaj

poniedziałek, 22 lutego 2016

Paczki idące tygodniami

Tak jak Wam jakiś czas temu obiecywałam w końcu pokaże Wam co tak ostatnio zamawiałam i skąd :)
Paczki zamawiam z aliexpress.com --> czyli paczki z chin xD
Nie będę zbytnio rozwodzić co to jest za stronka bo niestety może się okazać że nie długo nie będą wysyłać do Polski... Ale powiem jedno idzie tam znaleźć wszystko, prawie wszystko.

Mniej więcej paczki które przychodzą wyglądają tak:

Czas po którym przychodzą paczki to mniej więcej 30dni chociaż parę razy zdarzyło mi się że przyszły dużo wcześniej :)

A teraz czas na najlepsze 
zacznę od świecidełek
Bransoletka - cena $2,95 (7,73zł)

Łańcuszek z zawieszką - $0,58 (2,29zł)

BB Sponge blender - cena $0,50 (2,06zł)


Pędzle Urban Decay NAKED3 - cena $3,82 (15,65zł)

Zimowe rękawiczki na rower rozmiar M - cena $10,78 (43.98zł)

Muszę muszę się pochwalić przed chwilą przyszły trzy pierścionki jeszcze :D
cena $0,24 (0,97zł)
 cena $0,60 (2,49zł)
 cena $0,21 (0,88zł)

Znacie aliexpress? :) Co sądzicie o zakupach zagranicznych przez internet? :)
Pozdrawiam 
kruszynkaaa91 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia