Jestem tutaj

niedziela, 20 grudnia 2015

Christmas TAG

Postanowiłam świąteczne wpisy zacząć od TAG'u  :)
TAG znalazłam u http://rainbow-above-me.blogspot.com/ :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Swoje przygotowania do świąt zaczynam bardzo wcześnie, już na początku grudnia myślę nad prezentami. Ale gdzieś dopiero w okolicach 5.12 gdy tata ściąga ozdoby z poddasza dopiero wtedy zaczynam prawdziwe przygotowania do świąt :)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Gdy byłam dzieckiem zawsze miałam kalendarz adwentowy teraz już niestety nie kupuję, co roku obiecuje sobie że jakiś kupię ale kończy się jak się kończy :D

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Od razu mówię nie znoszę Kevina :D Za to co  roku muszę obejrzeć "Grinch: świąt nie będzie" oraz
"To właśni miłość"



4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Każde święta są wesołymi wspomnieniami :) No może w sumie jest takei jedno wspomnienie gdy jak miałam z 10 lat i jeszcze mieszkałam w Poznaniu to rodzice zawsze próbowali w ciekawych miejscach chować prezenty, jednym z takich ciekawych miejsc to była duża szafa w korytarzu a w niej ogromna torba podróżna do której rodzice schowali wszystkie prezenty :D

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W wigilię zawsze wszyscy krzątają się i nagle okazuje się że duża kuchnia jest za mała aby pomieścić 4 osoby przygotowujące do wigilii. Razem zasiadamy do stołu pałaszując przygotowane potrawy w tle słuchając kolęd w wykonaniu Eleni, później wspólne otwierani prezentów przy tym zawsze mamy dużo śmiechu :) Pierwsze i drugie święto spędzamy leniwie wspólne śniadania, obiady i coś słodkiego :)

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Chyba tą rodzinną atmosferę w wigilię gdzie o później lub wczesnej godzinie (z racji pracy) zbieramy się wszyscy, wspólnie spędzamy czas przy dużej ilości śmiechu :)

7. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Na pewno Wham! - Last Christmas oraz Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone. Nie wiem czemu ale Wet Wet Wet - Love Is All Around też mi się kojarzy ze świętami i to chyba wszystko przez film "To właśni miłość" który oglądam zawsze w święta :)

8. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Taką samą jak od 20lat sztuczną :)

9. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach pomarańczy/ mandarynek/ klementynek :)

10. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Kolorowe :)

11. Odliczasz dni do świąt?
Oczywiście że tak :)

12. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Pokój jakoś skromnie dekoruje, zawsze na stolik stawiam malutką choinkę a na parapecie ustawiam parę aniołków, czasem na biurku koło laptopa ustawiam taka choineczkę ;)

13. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Hmm trudne pytanie, uwielbiam robić prezenty a w szczególności je pakować, ale gdybym mogła dać tylko jednej osobie to była by to mama. Mam z nią świetny kontakt, zawsze mogę na nią liczyć, pomoże wysłucha doradzi

14. Ulubione świąteczne jedzenie?
Zdecydowanie barszcz z uszkami :D Tylko ja go piję ale co roku jest i bez niego nie wyobrażam sobie świąt.

Zapraszam chętnych do odpowiedzeniu na pytania z TAG'u :) 
Całuje
kruszynkaaa91 :*

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie świąteczne tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie tagi są fajne można się zawsze czegoś ciekawego dowiedzieć :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia