Jestem tutaj

niedziela, 6 września 2015

Pędzle

Dzisiaj miał być w ogóle inny post ale z racji /pomińmy czego/ naskrobałam taki szybki pędzelkowy pościk :)
Ostatnio w końcu zabrałam się za segregacje swoich pędzli, przy okazji mam okazję Wam je wszystkie zaprezentować :)

Sleek - komplet podróżny

Land One - wygrany u Moniki :)

Essence

Ellie

Maybelline - był dołączony do eyelinera

Komplet z Biedronki

Nie wiem nawet skąd je mam

Dwa pojedyncze pędzle

Czaje się na kolejne nabytki polecicie jakieś dobre niezbyt drogie?:) 
Pochwalcie się Wasza kolekcją pędzli :)
Całuje 
kruszynkaaa91 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia