Jestem tutaj

wtorek, 14 października 2014

Wishlist

Przepraszam że tak rzadko jestem ale... na temat tego ale mogłam esej napisać xD lecz nie chce Was tym zanudzać.
Ostatnio taką wishlist tworzyłam w lipcu. I dzisiaj znów do Was z nią przychodzę tylko bardziej aktualną
1. Gucci Guilty Black woda toaletowa - zapach jest po prostu cudowny <3

2. Clinique Take the day off -wzięłam kiedyś próbkę z Sephory i sprawdziłam i okazało suę naprawdę dobre /pełnowymiarowe opakowanie kosztuje 145zł/

3. Manhattan preparat do skórek 

4. Misslyn velvet diamond champagne nr 36 - trafiłam kiedyś na ten odcień na jakimś blogu i zawładną moim serce :D

5.NYX Paletka Love in Paris Eye Shadow Palette - 03 Be our Guest Maurice - super kolory :)

6. Essence cień do powiek 3D - cudowna paleta kolorów <3

7. Baza silikonowa pod makijaż - tutaj pokazałam DAX, czytałam że jest identyczna jak ta 'moja' ukochana z Sephory

8. Lancome Hypnose Star - trafiłam na nią gdy przeglądałam str Douglasa

9. Lancome Hypnose Doll Eyes Mascara - mój zachwyt nad tą mascarą jest winą Kosmetasii :D Odkąd zobaczyłam u niej na blogu zapragnęłam ją mieć. Cena wysoka ale chociażby to opakowanie jest tego wart:D

10. J. Lynn Zaczekaj na mnie /książka/- to była pierwsza książka którą przeczytałam z gatunku New Adult

11. Kelley Armstrong seria Najmroczniejsze moce /książki/ - druga seria fantasy którą przeczytałam i bardzo często do niej powracam

12. Zestaw pędzli - obecnie wpadły mi w oko LancrOne SUNSHADE Minerals 6 pędzli w etui

13. Sleek Oh So Special - zawsze chciałam mieć paletkę do Sleek'a ale nie byłam pewna którą lecz dzięki kochanej Monice która mi pomogła w wyborze(pokazała makijaże zrobione ta paletką) zakochałam się w niej <3

14. Kuferek na kosmetyki - marzenie chyba większości bloggerek:D Uporządkowane kosmetyki które mają własny domek i są zawsze pod ręką to jest to o czym marze:)

15. Kuferek na kosmetyki - eh nie mogę się zdecydować który bardziej mi się pododoba

16. Bransoletka typu Simelli - ze strony sadva.pl mam jedną z nich i ją po prostu ubóstwiam <3

>>to była moja poprzednia: widzicie parę rzeczy udało mi się wreszcie kupić:)
Tworzycie czasem takie chciejlisty?:) Udaje Wam się realizować rzeczy z chciejlisty?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

6 komentarzy:

  1. gdybys mieszkala blizej oddałabym Ci moj kuferek ma tylko roczek a ja wylatuje i zostaje sam w domu na zmarnowanie. hmm baze z dax mam i polecam co do cieni essnece 3d mialam i po uzyciu oddalam kolezance rozczarowalam sie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam chyba aż tak daleko :D Na prawdę nie bierzesz kuferka?! No w sumie on sporo waży ale nie podejrzewałam że go zostawiasz. Opinię o tych cieniach 3D są różne dla tego chce je przetestować :) Ta DAX podobna jest do tej z Sephory - tak większość pisze, a ja uwielbiam tą z Sephory :D

      Usuń
    2. Nie biore do walizki nie wejdzie po za tym nie chce go targac do Uk . te cienie maja marna pigmentacje nie trzymaja sie powieki ale testuj;D moze ciemne bd lepsze. nie mialam sephory ale dax jest mega ;)

      Usuń
    3. Fakt też bym pewnie nie chciała jej targać ale na pewno żal Ci że ją zostawiasz.
      Wręcz kocham tą bazę z Sephory jest silikonowa ale na prawdę utrzymuje makijaż przez cały dzień :) Nie wiem nawet gdzie bym mogła dostać stacjonarnie kosmetyki DAX.
      Myślałam że jak 3D to będą mieć dobrą pigmentację

      Usuń
  2. a ja znowu nie znoszę lancome hypnose doll eyes i totalnie ją każdemu odradzam, bo ja się z nią ewidentnie męczę. ;p w żadnym wypadku nie daje efektu wow. kupiłam ją po tym jak zużyłam moją ukochaną lancome hypnose drama, ale niestety dzieli je przepaść. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? Przyznam się że spodobała mi się ta maskara również z powodu opakowania :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia