Jestem tutaj

wtorek, 15 kwietnia 2014

Zakupy z paru ostatnich dni

Zakupy z paru ostatnich dni dobra dzisiaj to zaszalałam a poszłam tylko na pocztę
która jest w przeciwną stronę niż Rossmann xD

Przyszła paczka (na moich nogach z poczty) z Bon prixu 
Komplet(2szt) za 25,98zł
Rossmann
Wibo Candy shop nr. 4 efekt piasku za 6,99zł
Wibo wow sand effect nr 1 efekt matowego piasku za 3,49 ->CENA NA DO WIDZENIA
Eveline cosmetics miniMax holografic nr 413 za 2,99zł ->CENA NA DO WIDZENIA
Buteleczka z pompką(100ml) za 1,99zł
Naturella classic normal za 4,79zł
Sinsay - sklep w Plazie o których nie miałam w ogóle pojęcia że istnieje:p
3 pary kolczyków za 3,99zł z 5,99zł
Netto - w tym roku planuje wysłać kartkę do przyjaciółki tylko jeszcze nie wiem którą:D
1szt za 0,39zł
Poczta
Co ja na to poradzę że w domu nie miałam, a gdy potrzebowałam to na poczcie okazywało się że też nie ma...
A i zapomniałam o Hebe
Szampon Diplona za 9,99zł z 11,99zł promocja:)

Jeśli ktoś się czai na piaski z Wibo z zimowej kolekcji to radzę
już iść do Rossmanna bo szybko znikają
Pozdrawiam:)
kruszynkaa91:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia