Jestem tutaj

poniedziałek, 3 lutego 2014

#7 mobile mix

Hej kochani:)
Z przykrością(dla mnie)oznajmiam że mój kochany aparat Kodak już przeszedł na emeryturę:(

W sumie powinnam wrzucić aparacik do denka:)
Zanim jednak znajdę odpowiedniego następce większość zdjęć będzie robione telefonem
Zapraszam na tydzień obiektywem mojego telefonu:) 
1. W Biedronce zaczęły się walentynki
2.3.4. Moja lista jest skromna
Chyba jestem jedną z niewielu osób które jeszcze nie zawitały do Biedronki ;)
Polubiłam sok z marchwi:)
Idealnie wpasował się w sudoku przy kominku:)
pierwsza porządna kąpiel pędzli:)
Tym razem wieczór w towarzystwie zielonej herbaty sudoku
i kominka z podgrzewaczem o zapachu pomarańczy
Tiramisu domowej roboty:)
przepis znajdziecie (TUTAJ)
niezbyt zdrowa sałatka z kurczakiem by dad :)
I love this salad:)
1. krem do stóp od Eveline powiem jedno cudny:)
2. wieszanie półek z tatą
3. czekając za mamą u dentysty- sesja torebki i etui:)
4. malinowe delicje z Kontry:)
Udało mi się przeczytać 
to będzie kolejny film na który chyba wybiorę się do kina :)
Ten tydzień minął mi z piosenką "Pomaganie jest trendy IV"
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia