Jestem tutaj

środa, 26 lutego 2014

#10 Mobile mix

Kolejny post z serii Mobile mix(na razie w miarę regularnym)
czyli tydzień obiektywem mojego telefonu:)

Poniedziałkowo-wtorkowe zakupy
Biedronka, Netto, Rossmann:)
próba robienia fal na włosach:)
mimo lakieru i pianki utrzymały się do 3h
Kawa i pogaduchy u przyjaciółki:) dzięki N:*<3
Prażynki <3
Szyneczka i serek na kolacja dla mnie i mamy:)
Oprócz pierwszego zdjęcia gdzie jest herbata z cytryną
na reszcie jest KAWA:D
p.s bardzo lubię ten kanarkowy kubek:) <3
Kotlet, ziemniaki, cebula i  marchewka - by dad :)
Mam słabość do Ginu z tonikiem :D
domowy syrop z cebuli:)
Składniki: cebula i cukier;)
Od dzieciaka już kocham ten syrop:) <3
Rybcia, frytki, ogóreczek i zielona herbata :)
Kolejny obiad by dad:*
Camembert <3
bistro w Tesco :)
Ostatnio nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia jabłka :)
mimo że nadal jest mi po nim strasznie nie dobrze
Ostatnio mam jakąś fazę na czytanie książek
spokojnie to niedługo minię :D
Oczywiście wszystkie trzy godne polecenia;)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia