Jestem tutaj

środa, 22 stycznia 2014

Zakupy - Yves Rocher abc Hebe Natura Douglas

Te zakupy poczyniłam jeszcze w zeszłym tygodniu 
ale nie miałam możliwości ich Wam wtedy pokazać i dzisiaj to nadrabiam :)
Zacznę od abc :)
Verbena ziołowe cukierki zielona herbata z limonką i werbeną
Cena 60g za 2.10zł
Rossmann
Skarpetki bawełniane w opakowaniu 2 szt
Cena 7,99zł
Hebe
Cena 2,99zł
 drogeria Natura - na wyprzedaży :)
Sensique volume & shine nr310
Cena 4,99zł

Radox Stimulate żel pod prysznic czarny pieprz i żeńszeń
Cena 250ml za 2,99zł
Douglas
Essence korektor w sztyfcie nr 2sand
chciałam kupić go w Naturze ale był już wyprzedany za to udało mi się go znaleźć w Douglasie :)
Cena 5g za 8,99zł
próbka kremu od Diora w prezencie :)
 Yves Rocher
Jardis du monde żel pod prysznic grejpfrut z Florydy
Pachnie cudnie nada się na lato:) tylko to zamknięcie jest tandetne i mało wytrzymałe
"Pobudzający żel pod prysznic o świeżym zapachu grejpfruta
wzbogacony o nawilżający wyciąg z aloesu"

Cena 200ml za 7,90zł na wyprzedaży
 Cena regularna 11,90zł
lusterko dostałam gratis :)
prezent na urodziny od YR :)
Pozdrawiam :)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia