Jestem tutaj

niedziela, 5 stycznia 2014

TAG zaksiążkuj nazwę bloga

Po raz kolejny udało mi się trafić na TAG który by mi tak bardzo przy pasował tym razem  u Serendypii
Wymagał ode mnie na prawdę 'burzy mózgu' ale też przy tym miałam dużo zabawy:) 

TAG zaksiążkuj nazwę bloga

Kryminalne zagadki Las Vegas, Śmiertelna gra, Max Allan Collins -najnowszy nabytek z serii Kryminalnych zagadek(csi) który obecnie czytam :) Serie tworzą 6książek po dwie z CSI:Miami CSI:LV i CSI:NY
Requie dla mordercy, Elizabet Corley- książka siostry, opis mnie bardzo wciągnął leży w kolejce do przeczytania:)
Ultimatum Bourne'a, Robert L - ostatnia część z trylogii "Bourne'a" która czeka na przeczytanie, film dużo różni się od książki ale za każdym razem kiedy ją czytam widzę Matt'a Damon'a jako Bourne'a :)
Spell boung, Hawkins Rachel Dziewczyny z Hex Hall - książka fantasy głównym wątkiem nie są wampiry ;) 
Zakończeniem jest śmierć, Agatha Christie - akcja kryminału toczy się w Egipcie starożytnym, mój ulubiony cytat to         
"Jest zło, które przychodzi z zewnątrz,
które atakuje tak, że cały świat to widzi
ale istnieje też zepsucie, które
lęgnie się wewnątrz, którego nie widać.
Rozwija się powoli, dzień po dniu, aż w
końcu cały owoc jest zepsuty, przeżarty
przez zarazę"
Y
Niezgodna, Veronica Roth - książka w tym roku doczeka się premiery w kinach co mnie zmotywowało do jej przeczytania
Kroniki Wardstona,  Josepf Delaney- trafiłam na to przypadkiem i wydaje się ciekawe tylko czemu ma to aż 6 tomów
Akademia Wampirów, Richell Mead - saga którą przeczytałam już w mln razy, a w tym roku doczekam się wreszcie premierę  w kinach
Awakening, Kelley Amstrong Najmroczniejsze moce - mój pierwszy tom z tej serii przeczytany w oryginale
Anioły i demony, Dan Brown - druga książka o historiach prof Langdona którą mogę odhaczyć jako przeczytaną:)

9
12 prac Herkulesa, Agatha Christie - każdy rozdział to inna zagadka rozwiązywana przez słynnego detektywa Herkulesa Poirot

Jak zauważyliście mój gust książkowy to głównie kryminały i fantastyka:) 
Wszystkim którym ten TAG się spodobał są przeze mnie otagowani więc do dzieła:)
zostawcie linki do swoich blogów z przyjemnością poczytam ja Wy zaksiążkowaliście nazwę bloga:)


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

3 komentarze:

  1. Bardzo dobrze Ci poszło z tym TAG-iem :) Niestety, z wymienionych przez Ciebie książek znam tylko "Anioły i demony". Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) miałam niezłą burze mózgu przy tym TAGu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że wzięłaś udział, ale jedną z zasad było podlinkowanie do oryginału ;)
    Niezgodna jest świetna, nie mogę doczekać się ekranizacji, tak samo jak w przypadku Akademii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia