Jestem tutaj

wtorek, 14 stycznia 2014

Moje nowości - zakupy i prezenty 1cz

Ten post chciałam dla Was napisać jeszcze w tamtym roku ale tak jakoś wyszło że ciągle 
coś dochodziło nie mogłam tego zebrać bo ciągle znikało po łazienkach :)
Ale wreszcie udało mi się zebrać wszystko w jednym miejscu:)
Widząc ile tego jest Nowości podzieliłam na dwa posty :)


Zacznę od pielęgnacji jest jej najmniej:)
1.Wellness&Beauty kremowy żel pod prysznic kakao i jojoba
Cena 200ml za 3,49zł  Rossmann

2. Nivea antyperspirant dry comfort plus 48h
Cena 150ml

3. Marion żel peelingujący do ciała palona kawa
Cena 100ml za 7,99zł Piotr i Paweł

4. Isana zmywacz bez acetonu
Cena 125ml za 2,99zł Rossmann
1. Avon odświeżający szampon do włosów 250ml

2. Avon pachnąca mgiełka Kwiat wiśni 100ml

3. Avon nawilżający mus do ciała Kwiat wiśni 200ml


Wszystkie produkty tworzyły zestaw dostałam go na urodziny
nie jestem Wam wstanie podać ceny
 Kolorówka:)
Himalaya Herbals Odżywczy balsam do ust
z olejkiem z kiełków pszenicy i olejkiem z nasion marchwi
Cena 4,5g za 5,99zł Real
AA love & Kiss rozświetlający błyszczyk do ust
efekt trójwymiarowego powiększenia
kuszący wrzos nr 05
 widać mieniące się drobinki :)
Essence night club 03 'dance-til-dawn'
Cena 15,49zł Douglas
1. Essence pomadka 54 honey bee
Cena 8,99zł Douglas
2. Essence konturówka do ust 11 in the nude
Cena 4,99zł Douglas
A jakie są u Was nowości, piszcie w komentarzu chętnie poczytam :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia