Jestem tutaj

środa, 11 grudnia 2013

Projekt DENKO październik i listopad

Wpierw byli ulubieńcy teraz przyszedł czas na projekt denko:)
Znów produktów jest mało, mimo że to z dwóch miesięcy to nie z użyłam tego dużo:)
Diplona professional shampoo your shine profi -
piałam o nim w ulubieńcach, starczył mi na parę dobrych miesięcy:)
kupię go na bank jeszcze nie raz

Cena 600ml za 10,99zł Hebe
Nivea pomadka ochronna pearl&shine
na długo starczy krótka recenzja (KLIK)

Cena 9,99zł Super-Pharm
Loton Provit New line for hair Jedwab w płynie
Woda perfumowana La Rive Donna woman 
po prostu bomba cytrusowa dla mnie:)

krótka recenzja obu produktów (KLIK)
Odrobina historii:)
robiłam pobieżny przegląd w lakierach i znalazłam 4 wyschnięte lakiery
Isabelle Dupont paris nr N03 5,5ml
Cena nie pamiętam gdzie i za ile do kupiłam

Pierre Rene french manicure Top flex nr.08

Cena 7zł Super-Pharm

Wibo nasty&cool nr92
Cena 8ml
Ha i ten ostatni nawet nie firmy nr7

dostałam do 2lata temu do kuferka kosmetycznego
Czas na próbki:) 
ja nie wiem czy pełnowymiarowy produkt też tak ma
ale z tej próbki produkt się po prostu wylał
skończyło się na tych że użyłam tylko 1/3 bo reszta wylądowała na moich spodniach
nie pokuszę się jednak o pełnowymiarowy produkt Carexa żel antybakteryjny do rąk
moja ukochana baza pod makijaż:) cudo:)
wreszcie cienie trzymają mi się cały dzień na powiekach:)
tylko czemu ta baza jest taka droga to mnie trochę odstrasza od kupna pełnowymiarowego produktu

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia