Jestem tutaj

sobota, 2 listopada 2013

Recenzja filmu #3 Martwe zło

W tym poście 'zapraszam' Was na film "Martwe zło":) Już od dłuższego czasu chciałam ten film obejrzeć, ale postanowiłam się powstrzymać i poczekać do wieczora Halloween:) Zawsze w ten jeden dzień w roku horrory mają dla mnie inny klimat lepszy, bardziej mroczny:) 
"Martwe zło" jest to jednak film dla osób o mocnych nerwach i oczywiście żołądkach. Do tego filmu nie żałowali krwi (dobra wiecie co mam na myśli:)) Reżyser Fede Alvarez i inny którzy pracowali przy tym filmie odwalili kawał niezłej roboty:) Ten film jest na prawdę realistyczny, fantastycznie zrobiony jak dla mnie, a obsada dobrze dobrana. Bądźmy szczerzy nie obejrzałam tego filmu z powodu dobrej recenzji tylko przez to że gra tam Shiloh Fernandez:) Bądźmy szczerzy co Was będę oszukiwać:)
Reszta głównych bohaterów to Jane Levy, Lou Taylor Pucci i Jessica Lucas.
Film mnie nie zawiódł miałam nadzieje że to będzie naprawdę dobry horror na którym będę się chociaż trochę bała i tak właśnie było, a hektolitry krwi były dobrym dodatkiem:) 

Parę ujęć z filmu:)

I jak zawsze trailer:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia