Jestem tutaj

niedziela, 27 października 2013

Moja szkolna wyprawka:)

Udało mi się jeszcze zapisać do szkoły, fakt to tylko na pół roku z powodu ode mnie nie zależnych, zawiesili mi mój kierunek do lutego. Postanowiłam się gdzieś zahaczyć na ten czas. Kierunki bezpłatne w policealkach uwierzcie to jakaś porażka a do tego w każdej są te same. W końcu z przyjaciółką zdecydowałyśmy się na administrację:) Nowy kierunek to i wyprawka potrzebna:) Moja wygląda tak:
zeszyty 3 takie same po 9.99zł, kupiłam dwa a trzeci był gratis Empik
zakreślacze od siostry, zakupione albo w Tesco albo w Empiku nie wiem :p
białe karteczki do zapisywania
samoprzylepne karteczki różne kolory i rozmiary:)
długopisy koniecznie potrzebne przez próbę pisania książki wypisałam wszystkie długopisy które miałam w posiadaniu :p i pióro jakoś w realu za 3zł
cienkopisy :)
taki prowizoryczny piórnik :)
 
Tak mam wrażenie że czegoś nie mam ale jak to się mówi 'wyjdzie w praniu' :)

Jaka wygląda Wasza wyprawka?:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia