Jestem tutaj

wtorek, 27 sierpnia 2013

Richelle Mead --> książki

Dzisiejszy post będzie o tematyce książek :) 
Pewnie nie wszyscy słyszeli o książkach amerykańskiej pisarki Richelle Mead, ona napisała parę sag takich jak: 
saga Czarna Łabędzica: 1.Córa burzy

saga Czarna Łabędzica: 2.Królowa cierni

saga Akademia Wampirów
saga Kroniki krwi
saga o o Georginie Kincaid
 Osobiście przeczytałam całą sagę Akademia Wampirów polecam wszystkim lubiących tematykę fantasy do sięgnięcia po tą sagę :) Zaczęłam sagę Kroniki krwi której bohaterowie pojawili się w sadze Akademia Wampirów. Ostatnio zaciekawiła mnie również książka z sagi Czarna Łabędzica - Córa burzy i to będzie książka (a konkretnie ebook) po który sięgnę w niedalekim czasie :)
Ku mojej uciesze 14.lutego 2014r. wchodzi do kin ekranizacja sagi Akademia Wampirów a film się nazywa Vampire Academy:blood sisters (poniżej dale linka do strony na filmweb'ie o tym filmie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia