Jestem tutaj

środa, 10 lipca 2013

Promocja w Sephorze


Wpadłam parę dni temu przechodziłam obok perfumerii Sephora, a tam rzucił mi się wielki plakat z napisem 'promocja do -70%' no i powiedzcie jak tu się nie skusić :] oczywiście że weszłam. Pierwsze co to poszłam zobaczyć czy może mają myjki w kolorze niebieski(wiem że w turkusie jest) no i nie było, później poszłam poszłam do ulubionego działu z pędzlami obcążkami i takimi duperelami :p wreszcie była dostawa szczoteczek do twarzy, bo ostatnio jak byłam to wszystkie wyprzedali i były szczoteczki po 19zł. Po drodze do kasy zobaczyłam żel antybakteryjny za 5.90zł tez był promocji a już od dawna planowałam sobie kupić i jego wrzuciłam do koszyka. Przy kasie zauwazyłam że stoją  lakiery w promocji za 3,90zł takie zwykłe, a z brokatem za 5,90zł. No i jak to ja spędziłam 15min na wybieraniu lakierów. Urzekł mnie jasny fiolet, zielna zieleń, żółty który koniecznie tego lata chciałam mieć, na koncu zauwazyłam jeszcze za 14zł zestaw 3 lakierów do frenchu i też poszedł do koszyka. Pani przy kasie pokazała mi taki ładny koralowy więc grzechem było by go nie kupić :) Dostałam jeszcze próbkę perfumu męskiego Gucci Guilty bardzo ładny zapach :D

 - coco L02 (biały)

 - glacon L01 (przezroczysty)
 - loukoum L14 (taki cielisty dla mnie idealny do frenchu)
 - yellow umbrella L12
 - ssamba in Rio L11
 - happy pasel lilac
 - military jacket

Obecnie mam żółty na paznokciach więc się śmieje że mam kanarka na paznokciach :D
A to jest szczoteczka do twarzy z Sephory, została przetestowała i jestem z nie bardzo zadowolona :) Uzyskałam efekt fajnej wygładzonej twarzy na czym mi zależało

To jest żel marki Sephora express Hand up! Anti-bacterial gel clean hands, jest to 50ml
Zapach mnie trochę odrzuca bo pachnie typowo alkoholem a czytając skład jest że zawiera przede wszystkim: etanol 64,7%, propanol-2-ol 2,0%
Będę jeszcze patrzeć za innym żelem bo ten zapach jednak taki trochę duszący dla mnie, może jakiś inny ma ciutek lepszy zapach:) a ten w Sephorze kupiłam ze względu na promocje bo 5.90zł za taki żel nie jest dużo gdzie chyba w rossmannie widziałam za 10zł ale będę jeszcze szukać :)

Poniżej dale linka do promocji w Sephorze :) zainteresowanym radze się pospieszyć promocja trwa do 29.lipca :)
http://www.sephora.pl/pl/pid8331/sale+do+-70%25.html


 Może Wy znacie jakieś żele antybakteryjne które chcecie polecić:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia